hypertropin

Wil jij ook weg met die kilo’s? Probeer dan het Mentaal Dieetplan!

Filed under :Mentaal Dieetplan

Op deze website kun je vele dieetplannen vinden met betrekking tot het afslanken van je lichaam.

Heb je wel eens een digitaal dieet geprobeerd? Er zijn inmiddels al vele verschillende digitale dieetboekjes verkrijgbaar.Een groots succesvol digitaal dieetboek is het ´Mentale Dieet Plan´ Wil je maar al te graag het Mentale Dieet Plan van Katja Callens downloaden? klik dan snel op de afbeelding hieronder om het ebook te downloaden.

 

 Katja Callens zegt:

Wanneer jij het hele Mentale Dieet Plan toepast dan moet je volgens de auteur Katja Callens gegarandeerd met de volle 100% zekerheid en blijvend 30% tot 65% van je huidige lichaamsvet afkomen. Dit wordt gegarandeerd je allerlaatste dieet, maar niet zo maar ‘een zoveelste dieet‘ Aldus Katja Callens.

Hieronder kunt u de gebruikerservaringen lezen van het Mentaal Dieetplan

——————————————————————————————————————————————————————————

Hallo allemaal,

Nu ongeveer 3 maanden geleden ben ik gestart met deze geweldige dieet Training.

Na div. publicaties in kranten en tijdschriften kreeg ik de uiteindelijke bevestiging op Het Dieet Forum. en werden mijn ogen eindelijk geopend.

Het Mentale Dieet Plan is het alles omvattende Dieet concept. Katja Callens, de Nederlandse Auteur van dit Concept laat er geen gras over groeien. Ze is geniaal! Zij levert het keiharde bewijs dat Afvallen zeer eenvoudig is, en absoluut werkt voor iedereen.

Ook ik heb talloze diëten gevolgd, maar had nooit de motivatie om dit langer dat 1 maand vol te houden.

Hier in Nederland worden we werkelijk overstelpt met duizenden diëten en ongetwijfeld zitten daar hele goede tussen, maar dan nog ontbreekt het aan motivatie en doorzettingsvermogen.

Dit dieet plan voorziet werkelijk in alles; geweldige voeding adviezen, heerlijke recepten, maar bovenal de Mentale ondersteuning online. Elke dag word je gestimuleerd tot dat je je streefgewicht hebt bereikt.

En wat velen zal aanspreken is dat bij deze mentale dieet training fitness en sporten absoluut niet aan de orde is.

Het is voor mij dan ook duidelijk geworden dat afvallen absoluut tussen je oren zit.

Marije

——————————————————————————————————————————————————————————

Hoi.

Ik ben nu 3 weken bezig en inmiddels 8 kilo lichter. Ik volg het turboplan en het bevalt mij goed.In het boek staan verschillende dingen die je mag eten en daar probeer ik keuzes uit te maken.                                                                                                                                                                                                            Ik ben net begonnen aan mijn 2e keer 11 dagen turboplan.
Hierna ga ik denk ik voorlopig door met het basisplan.

——————————————————————————————————————————————————————————

HoiHoi,

Ik heb hele goede ervaringen met het MDP, ben nu bijna 3 weken bezig en al 5 kilo lichter.
Jaja….in deze ‘moeilijke’snoep tijd.
Moet je wel eerst het TurboDieetPlan volgen.
Het is even doorzetten en echt niet zondigen en een mindset veroorzaken maar dat gaat eigenlijk vanzelf met het boek en mailbegeleiding.

En tja wat je gewicht…. dat ligt er natuurlijk maar net aan hoe groot of klein je bent.
Ik woog 77 en ben 1.71cm.
Ik wil net onder de 70kg zijn en dan stop ik met het TDP ga ik over op het MDP.
En het mooiste is dat het gaat lukken en dat ik nooit meer op dieet hoef!

Ik zeg dus: doen!

Succes en je strijd tegen de kilo’s

——————————————————————————————————————————————————————————

Nathalie45 schreef:

Hallo Allemaal,

ik ben nu drie dagen bezig in het Turbo Plan. En ik vind het helemaal goed! Geen honger gevoel.

Ben nu precies 4 kg afgevallen en mijn buikje is ook al wat minder! Tenminste dat zegt mijn man.

Wij doen het overigens samen! En dat stimuleert goed moet ik zeggen.

Goh, ik kan weer genieten van voedsel! Echt bewust eten had ik al een tijdje niet gedaan, het was eigenlijk alleen maar proppen. Dat is nu wel even wat anders.

Gr, Naat

——————————————————————————————————————————————————————————
Fleur schreef:
Ik ben nu ongeveer 10,5 a 11 kilo kwijt maar ik pas mijn ticker altijd op zondag aan, dat kan (maar) 1x per week. Ik zag dat jij in 2 weken ook al 4,5 kwijt bent! Da’s toch ook super?! Hoeveel moet jij afvallen? Ik weet zeker dat ik mijn doel ga halen met dit dieet plan en zo te lezen jij ook!
——————————————————————————————————————————————————————————
MiekMiek schreef:
Inmiddels 5 dagen achter de rug en ik was gisteren 3 kg lichter! Nog 2 dagen te gaan en hopelijk is er woensdag dan lekker veel af. Voel me over het algemeen ook redelijk fit.
——————————————————————————————————————————————————————————
Joanne schreef:
Hallo Allemaal,

Ben inmiddels 5 dagen bezig met het Turboplan, en ben 3.4kg afgevallen. Zie nog niet echt een verschil als ik voor de spiegel sta maar het opgeblazen gevoel in me buik is weg en de weegschaal liegt vast niet, dus ga zeker door. En heb ook totaal geen problemen met het eetpatroon.

——————————————————————————————————————————————————————————

Fred12 schreef:

Hallo Allemaal,

Mijn naam is Fred en ik ben zeer enthousiast over het Mentale Dieet Plan! Ik heb het dieet plan vorige week aangeschaft en het is mij helemaal helder.

Het mooie vind ik dat het dieet niet met afgemeten porties is, maar dat je eigenlijk net zoveel mag eten in de juiste samenstelling en dat is helemaal nieuw voor mij!

Ik ben in de eerste week bijna 4 Kg. afgevallen. En ik lees dat dat bij heleboel het geval is!!

Helemaal top! Voor mij is dit echt het laatste dieet!!

Ik moet nog 23 Kg. Maar zeker door de mails van Katja ben ik heel erg gemotiveerd!!

Mensen, Ga Ervoor zou ik zeggen!!

Fijn dat iedereen elkaar zo ondersteunt hier!

Tot snel, Fred.

——————————————————————————————————————————————————————————

Angelica schreef:

Een goedemorgen allemaal,

Het is weer even een tijdje geleden, maar ik zag zoveel nieuwe voorbij komen en zie eigenlijk de mensen met wie ik een aantal weken geleden contact had nog zelden tot nooit voorbij komen jammer…

Ik ben inmiddels 11,5 kilo afgevallen en kan mijn geluk niet op. Ben nu zo’n 7 weken bezig. Broeken lijken wel tenten, zakken van mijn kont, riemen die eerst niet paste…die zijn nu te groot en moet ik gaatjes bij laten maken. Een nieuwe wereld gaat voor me open. Ik volg al die weken al het turboplan…en eet af en toe een dagje wat andere gewone dingen en die combinatie gaat prima. ik merk wel dat je lichaam af en toe wat vet nodig heeft…juist op die dagen dat ik soms iets totaals anders eet ben ik de dag erna weer afgevallen in plaats van stil te blijven staan. Dus af en toe een frietje bijvoorbeeld kan geen kwaad of een boterhammetje tijdens je turboplan bijvoorbeeld. Ik zeg af en toe…niet te vaak he :-) Ik kan iedereen dus aanraden en stimuleren om echt door te blijven gaan want is geweldig!!!!

——————————————————————————————————————————————————————————

Turbo Dieet Plan

Filed under :Mentaal Dieetplan

Welkom op de site TurboDieetPlan,

Ik ben deze site begonnen omdat ik zoveel mensen uit mijn vriendenkring heb gehad die mij allemaal om advies hebben gevraagd.

Advies hadden ze mij gevraagd omdat ik in het verleden ook heel veel was afgevallen in zeer korte tijd. Vandaar dat ik voortaan iedereen wil doorverwijzen naar deze website zodat iedereen alles rustig na kan lezen.

Wat zul je hier vinden?

Je zult verschillende tips van mij vinden om gezond en om “turbo” snel af te vallen.

Ook zal ik wat producten promoten waarvan ik zeker weet dat ze helpen met afvallen.  Die ik zelf allemaal heb bestudeerd voor jullie.

Dus wil jij wat kilo’s afvallen? Begin dan te lezen en neem vooral actie want van stilzitten achter de computer  gebeurd er helemaal niks! :-)

Als je al moe wordt van de gedachte aan afvallen om minder gewicht te hebben in z’n totaliteit, dan zal de kans natuurlijk heel klein zijn dat je daadwerkelijk zal afvallen.

Maar dat is natuurlijk logisch want wie er niet aan werkt zal niks veranderen!

Dit kan natuurlijk ook helemaal anders. Er zijn vele kleine manieren en veranderingen die je direct kan toepassen die meteen wel impact zullen hebben op je gewicht en de vele toekomstige jaren.

Een van de eerste dingen die je kunt toepassen is het verminderen van stress.

Dit is niet alleen belangrijk voor het afvallen maar voor je hele leven. Stress kan er voor zorgen dat je spijsvertering vertraagd wordt waardoor je lichaam makkelijker vet zal opslaan. Maar ook zal het voor puistjes en allerlei andere problemen zorgen in geheel je lichaam.

Er zijn veel kleine maniertjes om stress te verminderen. Je kunt gaan mediteren of  aan yoga/pilatus doen maar wat voor mij het beste werkt is gewoon 5 minuten na het werken een paar keer goed in en uit ademen. Dit  zal je bloedsomloop grotendeels bevorderen waardoor je de kans op stress vermindert en dat je gedachtes helderder worden dan voorheen.

Tevens is het goed je spijsvertering  te stimuleren. En dan bedoel ik niet stimuleren met slechte voeding, maar gewoon door meerdere keren per dag te eten.

Als je weinig eet op een dag zal je lichaam anders reageren. Als je honger lijdt en je lichaam krijgt wat voeding binnen zal het meteen reageren als noodsituatie en het eten opslaan. Omdat je lichaam niet weet wanneer de volgende maaltijd komt zal je lichaam het opslaan zodat je energie hebt wanneer het echt nodig is.

Dit is natuurlijk niet handig. Daarom klagen er ook zoveel mensen dat ze niet afvallen bij een dieet waar je weinig mag eten. Je loopt natuurlijk de gehele dag chagerijnig rond omdat je je lichaam forceerd op de verkeerde manier.

Met andere woorden, eet 5 maal per dag maar gewoon alleen kleinere porties. Sla ook niet je ontbijt over. Je ontbijt is belangrijk om je spijsvertering op starten en dan is het aan jou om die te laten werken zodat het opgeslaagde vet wordt verbrand!

En niet te vergeten, BEWEGEN! Regelmatig bewegen versneld de stofwisseling waardoor je vetcellen afbreekt. Bovendien is sportief bewegen ook gewoon erg leuk! Ik heb hieronder enkele Tip links geplaatst naar goeie sites met hulpmiddelen om verantwoord te bewegen. Ik zou zeggen, kijk eens of er iets bij staat waar je wat mee kunt:

*Tip 1

*Tip 2

*Tip 3

De laatste tip die ik heb voor u is dat je voldoende moet rusten ‘s nachts en regelmaat houdt voor jezelf. Deze kleine tips kunnen al een groot verschil maken in je lichaam.